Då va de kväller

Kom hem från massagen å kände mig lite smått varm å mysko. Hade 38.1 i feber
Eh jaha! Men kände inte direkt av de så gick på combaten å de gick gallant:) kan massage ge högre kroppsvärme?

Efter passet hittade ja syster bland maskinerna!
Stal med mig henne ner till handlarna en sväng. Klrde lite blandade övningar innan ja stack hem.

Någon vi behöver e ett bra schema att gå efter på gymet!
Någon snäll själ där ute som e villig å hjälpa oss:)
Vi behöver tips på bra maskiner eller övningar för alla olika muskelgrupper!

Väl hemma å duschad så blev de hemmagjorda burgare å tzatziki på kesella:) mums
Hade dock blandfärs istället för nöt.
Man tager vad man haver:)

Njuta lite i soffan framför hockeyn
Imon upp med tuppen igen:(


Kommentarer
Postat av: Pila

Meeen..

Shyssta klubben.. haha...



2012-05-09 @ 20:53:08
Postat av: Vera

Jag hänger gärna på någon gång ! Jag tränar ju nästan alltid själv så jag visar gärna det lilla jag kan iaf :)

2012-05-09 @ 22:00:31
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag kan visa :D

2012-05-10 @ 16:06:30
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0