Planering

Sen skrutten somnade har ja gjort iordning helgens kostschema! Så svårt när man jobbar!
Jobbet börjar kvart i 8 på fredag å frukosten får ja i mig vid halv 7 å sen har ja egentligen ingen rast före 11.30 men planerar å ta med mig en kesellaburk fram me lite bär som ja försöker få i mig vid 9 tiden å skjuta fram min rast till 12 tiden å äta lunch då! Ska juh helst gå Max 3 timmar mellan målen

Sen e de även svårt å få tid till träning ibland men dr får bli snabb pw me Elias i vagnen eller nått då ja inte har egentid! Får hel enkelt göra de bästa av situationen
Lär juh gå ner pga minskad kcal intag så bara en promenad skulle juh öka på förbränningen:)
E man småbarnsförälder e de inte lätt å få tiden till å räcka till!

Våg köpte ja på öob innan! Tackar för tipset:)

Nu ska här vägas mat:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0