Heldag på jobbet

Å den gick fort faktiskt

Mycke folk å massa varor å plocka
Julbaken har börjat nu! Mjöl börjar säljas i mängder å de gör även jäst

Förmiddagen å fram till halv 3 skulle ja suttit i kassan men blev bara ett fåtal timmar på hela dagen för Peter kom å hjälpte mig så ja fick plocka bland varor å fylla på salladsbaren

När kl blev 18 började ja bli vimsig å ja gick mest runt å visste knappt vad ja lyssnade me haha

Kristoffer som ja jobbade me skrattade åt mej! Efter 19 e de som om nån trycker på Off!

Knappt en människa
Fredagsmys stod nog på schemat just då!

Men då hinner man städa upp lite

Väl hemma kollade ja å honey på "aldrig mer fet"
Grabben gick ner 104kg på ett år!
Han åt soppa 3 gånger om dagen i 3 månader! Tänkt å inte tugga på 90 dagar?!

Han va enastående!
Tänk om min diciplin å karaktär kunde komma tebax
Så man slapp äcklas av sin spegelbild:(

Själv göra, själv ha!
I know


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Älskade Sandra. Jag förstår hur du tänker och hur du känner (tror jag). Men jag LOVAR, du är skitsnygg. Jag vet inte hur du såg ut innan du fick Elias, men det jobb du har gjort de senaste två åren är makalöst. Skitbra. Och självklart ska du fortsätta träna och äta nyttigt, men det måste få ta sin tid.

Jag tycker att du ser jättebra ut. Och jag beundrar allt ditt slit och önskade att jag hade hälften av all din energi.

Kram

2012-11-17 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0