Inbrott i Bäckseda

Läste precis i tidningen att de varit villainbrott i Bäckseda i veckan! Mitt på dagen mellan 14-16.30 tror ja de stod!

Jaha ska man inte gå säker i sitt hem på dagtid heller? Gäller å ha lampor tända så de tror man e hemma!

Verkar vAra ute efter motorsågar eller nått! Vi har ett släp ståendes utanför garaget! Ett under att de står kvar:(

Nog om de!
Min lediga dag har bestått av sovmorgon! Låg kvar till 10:) inte legat så länge sen Elias föddes!

Tyvärr gör sig min reumatism i ryggen sig påmind då men ja låg hellre kvar å hade de mysigt me mina 2 pojkar än å gå upp! Hjälper annars å bara börja röra på sig:)

Sen blev de spinning! Gick bättre idag än förra måndagen!! Bättre instruktör :)
Å iof 20 minuter kortare pass så kände att ja orkade ta i lite mer:)

Hem åt mat sen kom mor å far en snabbis!
Ut å satt upp ljusslingor i buskar ute

Sen gynpa nu har syster varit här på en snabbfika:)

Dags å varva ner å hoppas på att Elias somnar tidigare än igår 22.30:(
Ja va trött då:)

Kram på de å glöm inte låsa era hem!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0