Dag 2

Dessa två dagar som gått av veckan har ja mått allt ifrån bra

Eller jo vissa stunder av dagarna e de toppen

Annars har de varit lite oro stress ledsamhet å massa massa ångest

Dels gör alla kartonger mig stressad
Sen har huvudet värkt av sockerbrist å de värsta av veckan e att ja hatar allt ja gjort med min kropp

För ca 4 månader sedan vägde ja ca 10 kg mindre! Sen har de gått utför totalt! Hela kroppen e nu fylld av fett

Under flytten har de mest blivit skräpmat å mycke onyttigheter å kakor
Blivit några fikagäster under veckan å ja har inget annat å skylla på än dålig disciplin

Jävligt dålig!!

Men nu har ja iaf lyckats bra dessa 2 dagar med både träning å kost! Å visst fan mår ja bättre av de direkt!

Så gott som nyttig mat e å ändå har ja valt skräp som mc å Max å kinabuffe

Ja vill känna mig nöjd över mitt utseende å de ska ja göra en dag!
MEN ja måste få låta de ta tid! Att ändra livstil å inte en massa massa träning å knappt äta nått utan det viktiga e å kunna låta de bli ett nytt sätt å leva

Ja vet ja kan! Gick juh för hundan ner över 25kg under 2011 så de ska fan gå!

Så, nu har ja klagat över mitt liv lite
Eller ne. Om vikten

Mitt liv e juh underbart
Sambo barn hus jobb, va finns de som fattas där?

NADA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0