1-0 to me:)

Härlig massage idag:) fick de i morsdagpresent av elias (daniel) men inte riktigt blivit av men nu.. Ojoj va de har varit efterlängtat

Hon e så duktig.. Hon masserar först nacke axlar öron!! Hårbotten bröstet å lite under armarna.. De görs nogrant för de sker under de första 20 minuterna..
Sen rygg å svank i 25 minuter å sista 15 gör on lite fotmassage. Mer åt zonterapi.. Ja somnar varje gång :)

Ann heter hon å vill ni ha numret så bara fråga..
350 :- e inte farligt för en så härlig timma:)

Efteråt åkte vi hem å de fick bli duschen för mig å elias
Han hittade ett rosa lipsyl idag som han trodde va nån slags hårvax så de har varit lite tuppkam idag:)

Sambon kikar på hockey å hade planer på lite kebab i pausen..
Mina tankar for mellan sallad eller rulle
Tar ja en kebabrulle kan ja juh äta halva idag å halva imon

Men när ja insåg hur hungrig ja va å daniel planerade å åka i andra pausen så kom ja fram till att ja säkert skulle bli besviken på mig själv
Så d blev havregrynsgröt å 2 knäckebröd till kvällis istället för en slabbig fet kebabrulle som ja säkert hade tryckt i mig hela iaf:)

Klapp på axeln å fortsätter klunka i mig mitt gröna te :)

Have it nice...fågelbajs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0