Vilken kille

Han vaknade efter en lur mitt på dagen! Slänger i sig lite falukorv innan de blir kläderna på å ut i trädgården! De blev lite furhjulingsåkande å han kan köra rätt bra själv nu faktiskt

Men mest åker vi ihop!
Sen sa ja att den va trött å va tvungen å vila i garaget:)

Bad bad mother!!!
I know

Men de blev sen lite trädgårdsarbete
Chockad ja blev när spaden sattes i backen!
De va juh stenhårt haha
Lite trodde ja de skulle gå å få bort men de blev bara räfsande å klippte av lite grenar!

Gröna fingrar ?!
Hur gör man med bärbuskar?
Ska man klippa ner dom?
För de bara trillar av när ja räfsads runt omkring dom!!

Tror se e hallon :)

De e lixom lite spännande Å se när de börjar bli sommar å de ploppar upp växter å buskar här å där:)

Sen blev de mellis innan ja tog tag i uterummet !

Dammsugit , torkar av utemöbler å börjat torka av alla skjutdörrar å väggar! Massa smuts å damm å sån mögel de kan bli!

Alger på hela dörrarna :/
Märks att de inte bott nån här på typ 4 år!!

Nåja de tar sig å ja e så nöjd över Elias å mitt jobb ikväll:)
Han har hjälpt till så himla mycke
Sen att han stått halvnaken å dansat jämte mig å pillar i mitt myntinkast så fort ja visar upp rumpan behöver vi juh inte ta upp

Gått utan blöja hela kvällen oxå å sagt till 2 gånger att han ville kissa så inga olyckor :)
Pila kom upp efter jobbet å de tyckte både Elias å ja va mycke trevligt :)

Nu ska ja snart nana för inom ska ja upp vid halv 6


Tack för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0