1:a advent

I förrgår blev de 2 timmars jobb innan de va dags å dra mig ner till Haga för å göra mig iordning för julbord hemma hos chefen 

Så himla fint de hade de!

Tage å Janne va kockarna å de va supergod mat!

Varför man går den där
Andra gången undrar ja varje gång! Blir juh allt för mätt:)

Men några timmar senare kom efterrätten fram! Tages egna ostkaka å grädde å hallonsylt!
De mina vänner va de bästa på hela kvällen:)

Bussfärd hem å bums i min barndomssäng
Upp å jobbade kvart i 8-17
Hem å hade familjemys i typ 2 timmar!
Kl va både Elias jag å Daniel i säng!
Iof skulle Daniel iväg å jobba en timma senare men Elias å ja somnade mer eller mindre direkt!

Idag e de måndag å de blir jobb till 15 Sen förhoppningsvis lite målat i hallen nere å sen pump me bästa syster:)

Kram på er alla där ute





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0