Tisdagen har nått sitt slut

Å denna dagen startade me jobb
Usch va de e jobbigt å gå upp på morgonen när 2 andra får ligga kvar å sova gött

Men annars e ja faktiskt riktigt morgonpigg måste ja säga:)

En stor olikhet mellan syster å mig :)
Eller va säger du pila?!

Efter jobbet kom min älskade vän Madde på besök å lite husvisning
Ibte träffat henne på flera flera veckor men vi hade tur som kunde tajma in en dejt idag:)

Mycke trevligt

Sen kom svärisarna å va barnvakt åt Elias medan ja åkte till Friskvårdcenter å körde ett tufft steppass me syster

Nu kom älsklingen hem å vi ska se farmen


Kommentarer
Postat av: Pila

Jag har faktiskt inte så jättedåligt morgonhumör..
Men jag har inte heller gått upp innan 07 på typ 6 år:D
Det ska alla va glada för:D
Kul att träna med dig ikväll syrran...

2013-01-29 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0