Elias

När man känner att man bAra jobbar å jobbar så känns de bättre om man lägger massa tid åt sina barn när man väl e ledig:)

Elias brukar för de mesta få all den tid han vill av mig när ja kommer hem från jobbet

(Lite hussysslor måste göras)

Men för de mesta så brukar han hjälpa mig me dom!
Brukar va ett krav om han snabbt ska få med mig ut:)

Först städa
Sen leka

Idag tog vi en cykeltur till maxi å sen vidare ut till granngården
Där hälsade vi på pila
Ordagrant !!
Sa hej Sen hade hon fullt upp! Köpte en glass å vidare hemåt!

Nu somnade han å ja har hunnit laga 2 middagar!
Jobbar juh långa pass om dagarna vilket innebär lunch så då måste ja ha med mig lite å lika bra å göra både för imon å fredag!

I eftermiddag kommer Rikard med grus till Elias sandlåda :)

Å Daniel har snart snickrat upp halva garaget med nya plankorna:)
Kommer bli kalasbra!

Tur han har en snickare till far som visat honom hur man ska göra för å få de smidigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0