En härlig ledig onsdag!

En dag kan inte börja bättre!

Elias sov oroligt inatt så han fick sova mellan oss!
Efter 8 tiden så börjar han gosa å klappa å pilla
Efter en timme ungefär gnuggar han ansiktet mot mig å säger
-mamma ja älskar dig!

Hjärtat smälter !!

Sen har dagis rullat på i väldig fart
Blåbärsplockning
Cykeltur
Matlagning
Målning
TRÄNING

Å nu ett par räkmackor i magen!

Pumpen ikväll va första på över 3 veckor!

De kommer värka i kroppen på fredagsmorgon!

Men de va ett bra pass med ös å inte en chans att ja klarade de vanliga vikterna men gjorde bra ifrån mig å skrev upp mig på 2 pass nästa vecka! Combat å pump:)

Tänkte försöka hinna med å hälsa på lite vänner å smita hemifrån lite så Eriksson kan få egentid hemma:)

De e han värd efter flera dagar utan mig hemma!

Nu e de dags å hjälpa Herren med panelen! De händer grejer här nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0