Onsdag

Idag sov vi länge allihop
Jag låg å gnydde av smärtan i ryggen
Vaknar av mina egna ljud!
Varje andetag gör ont!

Fan vad ja hatar min sjukdom!
Vet att de blivit värre pga att ja inte tränar lika mycke! Så de får helt enkelt bli en ändring på de!

Combaten igår gör sig påmind vill ja lova!

Armar å ryggen å axlar har muskler som värker:)

Nåja
Där får de räcka med tråkigheter

Idag drog Elias å jag ner till virserum
Besök hos Ramona å kendra å även
Emma Charlie å Jenna kom dit :)

Stor släktträff:)
Elias å flickorna lekte bra ihop! Han jagade de båda å va ett lejon:)

Sen litet besök på Haga innan vi handlade lite å begav oss hemåt för lite middag!

Daniel har varit duktig å målat massa idag!

Elias å ja besökte systemet lite för å handla på mig lite godricka

Sen hem å cyklade lite å nu sover griseknoen å ja å Daniel har haft filmtajm!

Ännu en ny Wallander å denna va me bra!

Ny dag imon!
Då vankas de Öland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0