Blöjfri:)

3 dagen för lillkillen utan blöja!

Idag va första dagen på dagis som han lämnades i kallingar:)
Tänkte först att detta skulle bli lite svårare eftersom alla hans kompisar kanske skulle få honom å glömma bort de där med å kissa! Men hem kom han med samma byxor som vid lämningen:)

Stolt mamma å pappa idag:)
Å även han:)

Dagen på jobbet va jäktigt som vanligt! Lite mindre stressad kände jag men fick säga till mig om å om igen å ta de lilla lugna!

Har målat lite till i uterummet!
Finns mer å måla men snart så e de mesta klart:) då ska gardinstänger upp å en hylla ska me ut! Sen e midsommaren välkommen:)

De ska bli kul:)

Avrundade dagen med lite step!
Tufft som vanligt å kände mig inte lika energisk som vanligt! Kan kanske bero på att ja inte ätit på ett par timmar!
Nåja igenom de kom jag å svettig blev jag så nått positivt fick jag ut av de!

Nu sova
Imon blir de extrajobb å sen sista fotbollstränigen för Elias:)

Natt natt

Smarrig middag va??
I love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0