Älskade son

Igår åkte vi ner till virserum å sov där Elias å jag

Mamma hade honom idag medans ja jobbade!

I virserum har vi bara en barnsäng så när Elias väl däckade kl halv 10 jämte mig i min gamla 90-säng

Sov till kl 12 å ja slumrade lite mest eftersom ja inte e van å höra honom snarka i samma rum:)

Sen började allt
Han fick välling å somnade lugnt å försiktigt jämte mig å sen började han yra å sprattla å gråta
Han blev varmare så febern va åter igen på besök
Hela natten blev sån!

Yrade gröt bökade snarkade

Sist ja kollade på kl va den 4
Sen slumrade ja fram till kl ringde kl 6!
De va släpande steg på jobbet fram till 14 å kl 15.30 va Elias å ja hemma i Vetlanda

Tröttare än tröttast åkte ja ner å körde skiten ur mig på ett combat pass med syster

Nu väntar ja på kantarellmackorna som ska bli klara i ugnen å sen titta på farmen!

Sen går ja å lägger mig
Punkt slut

Ber till högre makter att min lille pojk ska må bra inatt å att vi ska sova som stenar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0