Äntligen fredag

Firat med de bästa:)
Mina pojkar syster å hennes bästa vän Magda:)
Elias e sååå glad i henne

Vi gjorde våfflor å de va sååå gött

Nu sitter ja tröttare än tröttast i soffan me 3e cidern på gång ner

Mini sover nu efter att han sjungit ja må han leva!! :)

Vilken underbar son ja har!! Han gör mig på bra humör å får
Mig alltid så varm av dina härliga kramar å pussar:)

Idag hämtade även Daniel å hans pappa en diskmaskin
700:- kostade den å visst va den lite sliten men vill inte köpa en helt ny när vi tänkt renovera köket framöver

Så nu slipper vi iaf diska för hand igen haha man blir snabbt bortskämd

Just ja , ja fick kommentarer på tidigare inlägg men ingen avsändaren:/
Vänligen skriv er namn:)

Men gissar på att en va Hanna?!

Nåja imon e ja äntligen ledig
Då hoppas ja på sovmorgon å sol för imon mååååste ja ut på promenad


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nehe, du Sandra. Jag kommenterade ditt tidigare inlägg, men av någon anledning så försvann mitt namn. Konstigt! Men nu vet du =)

Skönt att ni hittade en billig diskmaskin. Hoppas att den håller nu tills ni gör om köket.

Kram

2013-03-16 @ 17:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0