Blir rädd

Hur kan man sitta å tugga i sig en massa skräp så man e proppmätt varje kväll?

Hjärtat slår så fort att ja har svårt å sova
Ja märker hur kläderna blir tajtare å har knappt ett par byxor å ta på mig

Ja va så nöjd efter ff då ja vägde 67kg
Idag väger ja över 10kg mer
Hela kroppen dallrar å ja mår illa när ja ser mig i spegeln
Men varför kan ja då inte bara ge fan i allt skräp

Ja e arg på mig själv
Ja kan ibland sitta i soffan å tugga samtidigt som ja gråter
Ja vill känna mig snygg
Ja vill vakna å må bra
Ja vill lägga mig å somna utan hjärtats snabba slag å ångest över mitt beteende

Ja förstår till fullo dom personer som e beroende av saker å ting som förstör kroppen
Säger hjärnan en sak å kroppen en annan e de svårt å välja vem man ska lyssna på!

Ja önskar ja hade ett annat jobb ibland
Bara för å slippa jobba bland godsaker å frestelser


Jag har botemedlet
Ja måste börja på ruta ett igen

Ja måste!





Kommentarer
Postat av: Syster

<3
Du o jag syster, du o jag!
Vi fixar det tillsammans!

2013-03-13 @ 23:57:40
Postat av: Cicci

Om NÅN kan, så äre DU! KOm ihåg det :)

2013-03-17 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0