Lördag va?

Ja blir helt jäkla vexkovild när de e massa röda dagar å sånt i veckorna å schemat på jobbet förändras

Men idag startade Elias dagen vid kvart över 6!
En pigg pojk ropar på mig å de blev en stunds mys i stora sängen!
Sen säger han att de e dags å gå upp!
Han hjälper tom mig å klä på mig kläderna bara för å få upp mig tidigare
Pekar på sin far å
Säger
-pappa sover shhhh!
Han har då lyckats fostra honom bra:)

Förmiddagen stekte ja köttbullar till dagens påskmiddaf hos svärisarna
Efter de blev de en långpromenad ner till stan för å handla lite gott å blandat!
Medicin
Mjölk
Lotter!!
Mm

Elias babblar å babblar
Frågar massa hela tiden å säger hej till alla vi möter
Han skrek tom -hej kompis! Till en främling idag:)

Vilade lite innan de bar av mot korsberga för smarrig middag å Elias fick massa fina kläder å godis utav farmor farfars Lisa å Alexander

Nu har han godis i veckor!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0