Vem e jag?

Vet inte riktigt vem ja e å vart ja har mig själv just nu!
Ja ser in i min sons glittrande ögon å vet iaf att ja e en bra mamma:)

Men jag vet inte riktigt vem jag själv e, svårt å förklara men e förvirrad!
Ja vill skratta å gråta på samma gång
Vill slänga in mig själv i tvättmaskinen å trycka på 60grader å låååång tvättid så ja kan rensa skallen från idiotiska tankar...
Ja vet inte hur ja ska ta mej upp nu
Känns som om ja behöver vår... Solen skiner men ja behöver energi

Usch...




Nog om de

Kvällen igår spenderades med folket från norge mor å far å syster
De åts pizza å ja tog mej lite cider,,

Inte på bästa humör kanske å de smittade nog av sig:/

Hamnade i säng strax efter 10 å upp 7 idag å pratade lite me alla innan de åkte hem mot norge

Elias å ja har bakat kaka som ska ätas imon då vi ska ha lite gäster
Men om den e god vet ja inte...
Har en nödkaka isåfall..

Har även varit ute me elias i snön å lekt:)
Nu sover han å ja ska snaet iväg å jobba resten av dagen"

Ha en bra helg nu kram

Kommentarer
Postat av: pila

Du ska nog försöka varva ner lite..
Inte ta allt på så stort allvar..
Tror jag vet vad det stora bekymret ligger, o det tar tid, men låt inte DET ta all din tid!!
Andas, o ta dagen som den kommer!!
Finns<3

2013-03-23 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0