Fredag

Å den sprang iväg
Eller ja klockan tickade på fortare än vanligt

Började morgonen med mys med sonen å en härlig frukost

Sen mer mys i soffan framför Nyhetsmorgon

Jag blir så arg!!

Varför ska de alltid vara dom som redan har massa pengar som ska vinna mer!

I veckan va de en Karl med nybyggt hus i ett jättefint område som vann en bil en miljon å ytterligare 200 000:-
Såg knappt glad ut!

Trissen idag skrapades av en egen företagare i kostym!!

Men han vann "bara" 250 000:-

Han har säkert redan så han klarar sig!

När ska en 5 barnsmor utan pappa vinna eller en Karl som e sjukpensionär i tidig ålder vinna?
Å alla dessa stora summor som delas ut på lotto å andra spel!

250 miljoner!! Hallå? Skulle ni må bra av de? Bli mordhotade å helt konstig!!
Kanske talar för mig själv nu men ja hade hellre haft kanske en Maxsumma på 5 miljoner å låta fler ta del av vinsterna!!

Ok nog om de!!

Idag har ja varit i charken å sålt kycklingar å pålägg å massa annat! De har varit full rulle

(Hoppas du njutit Elin på din lediga SOLIGA dag)

Men allt gick bra å ja hade hunnit färdigt med stängningen i tid!

Imon e de 2 par som ska gifta sig!
Missar Tycärr de ja va bjuden på pga att de andra paret e min chef å inte kunde bevilja ledighet under just denna dag!
Men men de behöver mig där nere på
Krysset:)

Önskar er alla iaf uppehåll å sol å att ni alla svarar ett klart å tydligt JA!!!! I kyrkan

Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0