Sovmorgon

Eller inte!!
Ja borde varit vaken å uppe på benen 06.20 men vaknar av att Elias hostar kl 06.47

What??? Har ja stängt av larmet i sömnen? Vet juh såååå väl att ja satte de! Vet iof att ja har typ 10 olika klockslag på lista då ja börjar olika tiden varje arbetsdag å de blir 20 minuters skillnad om ja lämnar Elias på dagis eller inte!

Väl uppe fick ja slänga i mig frukosten lika fort som den gjordes! Alla kcal skulle juh ner!
Mellis gjordes
Linserna på å håret fixades lite snabbt
Smink tandborsten raggade runt en snabbis
Matlådor packades
Kärleksförklaring skrevs på en godmorgon-lapp till pojkarna
Ut i bilen å där inser jag att ja skulle lugnt hinna fram i tid:)

18 minuter exakt tog morgonsysslorna!
Tackar Gud att ja inte hade dagislämningen idag:)

Kassapass från 8-15
Hem slängde mig på cykeln för å cykla i storm till dagis för å sen handla lite på Lidl innan de blev en tyngre cykeltur hemåt
(17.3kg Elias bakom juh)

Väl hemma tänkte jag plocka iordning lite inför gympan kl 17 å byta kläder på Elias!
Men då va de juh bara 10
Minuter tills de började så slängde av Elias hjälmen å flög in i bilen för å sen dundra in 5 minuter för sent;)

Kvällen avslutades i väldigt mycke lugnare tempo framför tvn:)

Sonen slocknade vid 9 å jag ska slockna nu:)

Klockan-(orna) e ställd-(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0