Äntligen lite ledig

Dagen började lite bättre än dagen innan
Ryggen värkte så
Pass mycke att ja inte ens kunde andas normalt
Trots tabletter mitt i natten å en rundvandring i huset så fick den sista timman innan klockan ringde sitta upp å sova 

Men väl igång å på jobbet så blir allt bättre!

Igår å idag har ja skippat snabba kolhydrater så som pasta ris potatis å godis å bakverk 

Å ryggen kändes direkt bättre inatt:)

Å idag har ja bara ätit lite spagetti nu till kvällsmaten 

Men de kan ja nog behöva eftersom ja inte direkt följer lchf dieten!

Efter jobbet idag tog ja med mig syster å hämtade Elias på dagis!
Idag tog han med sig fika eftersom han fyllde år förra veckan:)

Så fina bilder satt de på dörren:)

Vi åkte hem å inväntade Emmelie å Alexander 
De lekte ganska så bra idag:) roligast hade de när Emmelie tog sig ett dragspelssolo :)
Då skrattade dom så glatt
Ja tycker själv hon va duktig som tusan

Svärmor kom å syster Lisa å ja drog iväg till ett bodystep pass

Härligt svettigt :)
Martina va snäll å lärde mig vilka knappar som behövdes mixtras med så ja kan starta den på söndag:)
Får väl se hur testpasset blir
Blir nog ibte så många men de gör inget

Efteråt blev de dusch å sen i med mat

Tur ja hade hjälp i köket






Kommentarer
Postat av: Moster Pila

Den där söta Dinon på sista bilden gillade jag:)
Hoppas han kommer gilla att springa runt i den om kvällarna:)
Tack för idag syster!

2013-11-19 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0