Hälsoundersökning

Idag va de då besök hos en läkare på Aroma 

Där kom hon fram å
Ropade på mig å med sig hade hon en praktikant! 
Åhhh ska ja sitta här å babbla om mina problem med 4 ögon stirrandes mot mig som visar en blick av "sicken idiot"

Men de gick bra å de lyssnade på hjärta å lungor å viktkoll å även prat om mitt tankesätt å beteende!

Värderna såg jag bra ut så inget direkt fel på min kropp bara mitt huvud!

Hon frågade om ja va intresserad av å
Gå till en dietist men ne!
Jag vet exakt vad ja ska å borde äta å vad som e bra å dåligt så de lönar sig inte men vi kom fram till att de kunde behövas ett möte med en kurator 

Hon eller han kanske kan få
Mej å tänka annorlunda på saker å ting! 
Att få en tankeställare på vad som egentligen ställer till de när ja väl börjar vräka i mig å inte kan kontrollera de! 

Men just nu äter ja perfekt å har ett helt annat tankesätt å ja e gladare å lugnare!

Så detta ska ja fortsätta me:)



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men vad skönt!!! Att kroppen mår bra. Jag hoppas verkligen att en kurator kan hjälpa dig. Men samtidigt tror jag att du har kommit till en avgörande punkt redan i och med läkarbesöket.

Keep up the good work!! Du e bäst!!!

Kram

2013-10-30 @ 21:27:27
Postat av: Pila

Det där fixar du, en dag i taget..<3
Jag börjar mitt på fredag, o jag kommer behöva stöd o ett jävlar anamma bredvid mig..
Men jag vill se en skillnad på före o efterfotona, o jag vill vara ren igen!
Puss på dig syrran

2013-10-30 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0