Frissan

Elias gillar att va hos frissan:)
Inte första besöket han va på men nu går de gallant:)
Idag fick tom rakapparaten arbeta :)

Så himla duktig å han fick även en blå dödskalle i håret!

(Valde först en blomma men då va mamma snabb å visade nått annat)

Efteråt åkte vi till polishuset i Eksjö för fotografering till nya passet!
Jag såg ut som en tant med 30 rynkor pga av ett mysko leende å sen hade då inte jag varit hos frissan för håret såg ut å stå åt alla håll!

Nåja!
Tanken e att ja inte ska lämna mina pojkar på flera år sen när resan e gjord!

De gör så ont å se min son så ledsen när ja åker! E så tacksam att ja ska smita iväg mot Arlanda då han förhoppningsvis fortfarande sover:/

Nu e supergott bröd pågång i ugnen!
Längtar redan tills imon då de blir gött till frukosten!

Recept kommer senare!


Kommentarer
Postat av: mormor

så himmla häftig han blev

2013-09-04 @ 22:12:51
Postat av: Moster

Åh lilla Elias..
Moster saknar dig o vill bara ruffsa dig i håret o gosa i timmar..
Ses på lördag..<3

2013-09-04 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0