Jobbartankar

Gash va tiden går!
Blir fasen rädd snart 

Går de så här fort så står man snart på jobbet igen!

Ja har en önskan ang jobb

Jag vill ha ett måndag-fredagsjobb
Inga sena kvällar
Inga helger å röda dagar
Med människor (gärna främlingar då ja älskar å träffa nytt folk å få prata massa skit)
I Vetlanda 
En lön räcker med 14 000:- rent 

De kraven har ja! Tänk att varje helg få spendera tiden med familjen 
Tänk att aldrig mer behöva säga till mina barn att "mamma måste jobba" på julafton eller deras födelsedagar
Tänk att kunna cykla till jobbet istället för å betala massa bensinpengar å sitta i en bil ca 1 timma varje dag

Den drömmen har ja men vart hittar man ett sånt jobb?
Skulle lätt kunna jobba i en reception eller växel eller nått där ja får babbla med folket i telefon men min jäkla rygg kräver rörelser 
(Bara att framkalla kort igår fick min rygg å balla ur å de tog Max 30 minuter)

Så har ni något tips på jobb ja kan jobba me eller om ni vet någon som söker så finns ja till hands nästa höst:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0