Med magen i vädret

En sak som ja senaste veckan reagerat på med mig själv är att jag gått med tajta kläder som inte döljer vare sig valkar eller en stor mage utan att bry mej ett smack

Jag har inte haft en tanke på å dra in magen när ja går in i affären eller klä mej med större tröjor som kanske kunde gömma en del av den stora kroppen ja faktiskt fortfarande har 

Å vet ni varför? 
Jag har något här hemma jag faktiskt har lyckats skapa å
Bära under lång tid som jag e mega stolt över. 
Alla som ser mej vet såklart inte om de men jag vet om de själv vilket gör att jag faktiskt får se ut som ja gör ett tag till:)

Nu gäller de bara å intala sig själv att de måste till en förändring i kost å motion för att inte se ut så här allt för länge!
Men jag låter kroppen få ta de i sin takt för min rygg värker 5 gånger mer nu än under den sista graviditetsmånaden

E tacksam över att kunna äta mer medicin nu å starkare för
Annars hade ja inte tagit mej ur sängen!


Men de mest härligaste är känslan av att ja faktiskt inte bryr mig om ja ser tjock ut eller inte:)
För just nu får ja se tjock ut!!!




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Bra där Sandra! Du har helt rätt!! Bär din kropp med stolthet. Tråkigt dock att du ska behöva ha så ont. Skönt att det finns mediciner som hjälper.

Kram

2014-08-05 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0