Nostalgi

Idag va ja nere i mamma å pappas förråd å kikade lite efter en fin bok ja fick när ja va liten

En Walt Disney bok med julsagor

Å i boken låg massa gamla bokmärken ja hade när ja va liten
Vissa mindres ja så väl å kom ihåg stt ja va så himla stolt över






 

Tänk att sånt finns väl knappt å köpa längre ?

Hittade även mitt samlar album med frimärken ja fick av pappa när ja va yngre 

Inte en aning om vad de e värt å om de ens finns något värde i de







Dessa ska sparas iaf så spelar ingen roll ifall de e värt några summor för tror de e mer värt som minne (men vore ändå kul å veta ifall man satt hemma på dyrgripar )

Igår va vi på julbord med jobbet
Fredensborgs herrgård va vi på
Supergod mat tycker ja men trots att de bara blev en runda av varje (kallt å varmt och efterrätt) blev ja super mätt

Efteråt fanns de kaffe å godis i salongen å deras gräddkola hade de rört för mycke i för de hade sockrat sig så mina i kylen e så sjukt mycke godare 
de va jättekul å träffa dom igen men saknade en del av dom som tyvärr inte kunde följa me!

Eftermiddagen spenderades i soffan för å sen byta om till träningskläder 
Bodypump fick de bli å ja gjorde ett bra pass enligt mej själv 
E fortfarande jätteförsiktig med å lassa på vikter men kroppen skakade ändå gött när ja Kom hem

Nu sova å imon e de en ny dag med nya  möjligheter

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: julia

Åååh, den med rosorna hade jag också, det var den största jag hade;)

2014-12-08 @ 07:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0