En önskan

Visst önskar man att livet vore en dans på rosor 

Men alla vet vi juh att rosor inte finns vackra å fina året om!

Även dom vissnar å man får plocka bort de gamla för å få fram nya vackra rosor

De finns stunder i bland där ja känner att ja inte orkar mer! Jag kämpar å kämpar för att allt ska vs perfekt å att alla andra ska ha de bra!

Nu vet ja att ja inte orkar leva så
Ja måste lära mig å lyssna på min egna kropp å låta andra få ta över stafettpinnen 

Ingen klara av å göra alla till lags om de så gäller sina nära å kära

Kommer jag en dag ligga där å va helt slut finns ja juh ändå inte där för dom, dom som ändå anser att ja duger trots att ja inte klara allt
För de e bara jag själv som kräver de omöjliga



Kommentarer
Postat av: Pila

va fan gör lite dammtussar i hörnen, eller om jag får en kaffe i pappersmugg för att disken är odiskad?
Va tusan gör det om mina strumpor blir smutsiga för att du inte hunnit torka golven?
Va fan gör de om du har en fläck på tjöjan?
Det är dig vi älskar o bryr oss om, inte hur rent hem du har..
Dammsuga kan du göra när du är pensionär:D

2014-02-28 @ 19:08:59
Postat av: Emmelie

Kan inte säga det bättre än Pila!!! Gör inte mer än du orkar!! Du duger som du är och det gör även ditt hem!!

Kram

2014-03-01 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0