E de min tur nu?

Igårkväll började halsen kännas mysko
Näsan rann lite å i natt sov ja väldigt oroligt :/

Jobbdagen gick iaf bra å Elias har ja iaf kunnat spela lite fotboll med här hemma!

Men ikväll blev en tvättkorg uppför trappan mitt sista tag!!!

Skulle egentligen tränat step ikväll men de va ja smart och avbokade

Vill verkligen inte bli sjuk nu!
Ska juh till Malmö å ha en trevlig stund med familjen Eriksson med respektive å min underbara son ska få känna en härlig känsla i en fullsatt malmöarena!

Å ja ska så va pigg!!!

Å Elias får heller inte bli värre! Snuvig redan!

Febern får gärna bosätta sig någon annanstans :/

Idag tyckte Elias vi skulle göra ett hål i min mage å plocka ut bäbisen!
Men ja sa att den inte va riktigt färdig ännu å att en sån liten plutt inte kan leka ännu 

"Men mamma, du har juh inget hål i magen så bäbisen kan komma ut?!?!"

Tur de inte blev följdfråga på de!!
Vad hade ni svarar på frågan om hur en bäbis kommer ut??

Nehe sova lite å hoppas på en härlig sovmorgon med mina prinsar 

Gjorde förresten massa bubblor igår
De e ett kul trick

Vatten med diskmedel i och ett sugrör
Blås på å de lär bli många bubblor






Och så ser man ut när mamma säger att man inte får hälla ut vattnet på bordet 




Kommentarer
Postat av: Moster

Ta på dig kläder NAKENFIIIIS!!!
:)

2014-01-21 @ 22:47:23
Postat av: Julia Öberg

Jag tror jag sett honom mer naken än med kläderna på;) knasbollen;)

2014-01-22 @ 19:49:17
URL: http://juliaskarameller.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0