Ingen Brist

Min läkare ringde idag

Någon brist fanns de inte i min kropp
Däremot va hon helt chokad över Mina provsvar 

Normalt e mellan 5-12
Men ja hade 2,5?!
Så extremt bra för å va normalt

Men hon trodde de berodde på folsyran ja just nu äter


Men skönt å veta att ja inte lider av Brist
Eftermiddagen har spenderats på jobbet i charken

Fullt upp idag men då går de fort

Nu har ja. Å Familjen njutit av kycklingsallad å myser i soffan! 

Ledig helg framför mig så här ska njutas å Sen Box på söndag

Välkomna :)






Kommentarer
Postat av: Pila

Härligt att proverna va bra. Nu gäller det bara att hålla benen igång. Vi ses imorgon o ser fram emot ett pass på söndag. Kram. Ps. Skriver från min 'skittelefon' som funkar i alla lägen. Haha.

2014-01-31 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0