Phju

Ikväll va combaten tuff

Brukar aldrig känna känslan av att vilja gå hem men efter ett par låtar kom den!
Tror de beror lite på att musiken i detta passet inte e så där klockrena som de annars brukar va 

Men men passet gjordes å de gjordes så gott ja kunde

Hade syster vid min sida iaf :)

Å hon pustade å stönade så tror hon kan hålla me om att
De va jobbigt:)

Annars har dagen bestått av ett par timmar på Kyrkis å sen handlat lite å hälsat på pila på jobbet en sväng

Städat lite har ja hunnit me oxå!

Massa villa inbrott runtomkring nu igen!
Hatar denna årstid när de e så mörkt om kvällarna!

Ett par ja känner i virserum fick påhälsning kl 11 på förmiddagen i fredags så de e fasen inte kloka längre

Men vi har larm å just nu ligger ja här i min säng med min dotter å
Min Goa Elias i rummet jämte 
Huset e skalskyddat så dörrarna e larmade å sensorn nere e på

Men tänk er känslan av att veta att någon varit inne i ert hem!
Spelar nog ingen vidare roll om man e hemma under inbrottet eller inte för känslan e nog snudd på densamma:/

Ne fy! Bara hålla tummarna att de inte väljer mitt hus (helst ingens hus såklart)

Nu har ja lyckats få mina barn å sova iaf
Den ena bökar å gnyr å den andra klagar för han vill ha tyst! Fick helt enkelt gå mellan rummen å sen gällde de å få lilla damen tyst först!

Hon börjar bli väldigt sällskapssjuk nu! Skriker massa tills man tar upp henne! Vill gärna inte ligga ensam å glo på golvet eller i sin babysitter

11 veckor redan idag
Hej va tiden springer iväg :)






Dessa tuffa dinosaurier finns på Kyrkis!

Elias å hans dagiskompis Sixten sprang runt å vrålade i dessa å va bara tvungna å ta lite bilder:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0