Söndag

Vaknade relativt skapligt å fick direkt en inbjudan till lek för Elias

De lektes för fullt å mammorna babblade av sig:)

Sen for Daniel å Elias ut på fisketur med ett par vänner medans ja fick med mig syrran på en lång härlig promenad i värmen!
Ska absolut inte klaga de minsta för älskar värmen å att man slipper klä på sig massa kläder 

Längtar inte efter köld å mörka dagar

Efteråt blev de lite shopping av mat för kycklingsallad skulle de bli 

Bjöd syster på Kvällis oxå 
Alltid kul å umgås lite me henne!
Vi lider av ett fel tankesätt både hon å jag ibland som vi gärna försöker hjälpa varnandra bli av med!

Så skönt å prata med någon som sitter i samma sits å tänker likadant ibland

Barnen sover gött å ja ska göra desamma!

Eftermiddags jobb för Eriksson nästa vecka! Gillas inte men har juh mina små ögonstenar hemma hos mig:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0