Fångad av en stormvind

Vaknade av att Elias ropade på mig vid 8.30
Japp bortskämd med sömnen!!!

Lugn å skön frukost med honom innan Tuva vaknade å vi gjorde oss redo Kyrkis 

Mindre folk idag än i måndags så de va lugnt å skönt å Tuva älskar å va där å titta på alla barn!

Framåt eftermiddagen kom Svante Maja å Karin för lite lek! Elias å Svante kommer bra överens 

Tanken va picknick ute i lekparken men de blåste nått förfärligt så de blev fika hemma 
Mycke trevligt att de kom :)
Elias sa ikväll
-Svante e trevlig! :)

Kvällen avslutades med ett härligt svettigt å ösigt combatpass 
Men saknade mina flickor jämte mig

Tur ja hade Lisa där iaf:)

Å vet ni! Spegelbilden idag va faktiskt helt ok! Hade shorts idag! Korta shorts å inte ena låren kan ja klaga så mycke på längre!
Känslan inombords e super när kläder börjar bli för stora å för små kläder börjar passa på kroppen igen!!! 

Jag e förkyld i 1 näsborre 
Ja 1!!!! Rinner ibland täppt ibland ånyser  ibland ! Får hoppas ja svettats ut viruset ifall de e nått på gång!
Tror de kan ligga i att ac:n i bilen blåst kalluft på mig ett par dagar 

Håll dej borta nu förkylning e du snäll!
Jag vill inte bli sjuk nu!

Hoppas ni andra haft en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0