Solstråle

Ja grabben kan få mig irriterad många gånger men han e ändå den som får mej mest på gott humör 


omtänksam liten kille e han oxå

Ikväll har ja varit trött pga dålig sömn inatt 
Han ville så gärna ha en kexchoklad idag i lekhallen men vi hade inte lösa pengar ute så vi sa att han kunde få en ikväll när vi varit å handlat 

När kvällen kom påminde han mig om detta å ja sa först att pappa skulle fixa de För ja så trött 

Men sen blev de så att ja valde å åka iaf å frågade om han skulle me

Påvägen säger han i bilen 
-går de bra å köra mamma?
-ja vadå? Frågade ja tebax 
-ja men du sa juh att du va så trött innan!

-Jo de e ja men jag kände att om ja fick me dej i bilen skulle ja bli mycke piggare , för du får mej alltid så glad, fick han till svars

Då ropar han från baksätet å ja vänder mej om å han gör sin härliga min åt mej :)

Älskade barn! Vad hade man gjort utan dom?!

Idag kom finaste moster pila upp med påskpaket 

De va uppskattat 

Tusen tack för de du gör för mina barn💜💜💜

Njut av påsken allihoppa å hoppas ni får spendera många fina stunder med era nära å kära



Kommentarer
Postat av: Pila

Jag gör allt jag kan för Tuva o Elias, och dig:)
Kramar!

2015-04-03 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0