Denna envisa tös

Idag vaknade hon kl 8.10
Varit på Kyrkis i 2 timmar å lekt å busat
Handlat på maxi
Hemma blev de lite lek fram tills hon somnade efter många om å men vid ca kvart i 2

Väckte henne halv 3 
Busat hela eftermiddagen/kvällen

Efter jag tränat ville barnen oxå duscha sen blev de kvällsmat å läggning kvart i 8

Vi har tyvärr vant henne vid att sitta å gosa i hennes rum med täcke å Ninis i famnen

efter 10 minuter började hon slumra
La då ner henne i sin säng
Pang! Klarvaken å sträckte på armarna igen

Satte mej åter igen i sängen å sen gjorde ett nytt försök
Hon låg still så jag lämnade rummet
Kl va då halv 9

Väl nere i soffan hör vi i babyvakten hur hon börjar prata
Å efter en stund gråta

Så upp igen å satt å vaggade i ett par minuter å då börjar hon plocka med nappen å sen dingla med benen

Åhh

De tog 1 timma å söva henne idag å då gjorde vi de på ett sätt alla skulle somnat smidigt på! Just närhet å vaggande å tyst å mörkt 

Får nog försöka å inte ha henne sovandes mitt på dagen sålänge hon vaknar efter 8!

Man blir tokig!
Iof har jag hellre henne uppe sent å sover länge på morgonen men att söva henne ska inte behöva ta så lång tid

Du envisa barn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0