Julen 2015

Julafton spenderades i korsberga hos Daniels föräldrar med hans syster och Alexander
vi gjorde vårt bästa med våra kameror men shit va svårt det är att fota när det är mörkt inomhus
högsta Iso på min kamra å slutartiden kunde man knappt sänka för då blev alla bilderna suddiga
 
så det krävs övning där kan ja meddela
 
men det åts god mat å även tomten kom på besökElias lyckades ändå lista ut vem tomten egentligen va
Oj va fina paket vi alla fick
Daniel å jag fick bla pastagryta knivar matberedare skotork strumpor och en såg
 
 
barnen fick kläder spel dockvagn vilket va väldigt populär
ett spel vi spelade under kvällen sen där man skulle mocka koskit haha
märkligt spel men de va kul å gick fort varje omgång
 
 
 
Kom hem skapligt tidigt å somnade som stockar
Man blir trött av att bara sitta å äta å titta på tv eller spela spel.. tusen tack för en trevlig julafton
 
Dagen efter blev de julfirande i virserum
Mor jobbade till 13 så vi smet ner tidigare till pappa så han slapp sitta ensam
 
det blev även där god mat å finaste syster va såklart oxå på plats
 
 
Elias spelar ofta på min morfars gamla munspel när vi är i virserum
 
 
Mormor e allt tokig tycker elias å Tuva
 
Barnen lekte för fullt med deras fina presenter och vi hade en trevlig eftermiddag/kväll tillsammans
 
syster gav mej ett jättefint halsband
E nästan som 2 hjärtan ihop med en diamant i mitten
De symboliserar nog oss båda skulle ja tro
 
Den donnan e min andra hälft e hon lycklig e jag lycklig..<3
 
Mamma hade köpt sig en fin stickad klänning som hon sen inte trivdes i så den fick jag i julklapp
superskön å helt i min smak
(jag tar över en hel del från min superläckra mammas garderob)
 


 
kvällen kom å tuva höll sig vaken hela dagen så hon slockande direkt sen när vi gick å la oss
 
sov i virserum allesammans
Jag hoppade upp strax efter 6 för å åka till jobbet
 
sov dåligt i min gamla 90 säng med en tuva jämte mig å ett par grabbar på en luftmadrass som väsnades så fort de rörde sig haha
 
så lär somna ovaggad strax
 
tack för denna julen alla inblandade
 
Ni e bäst
 
Hoppas mina vänner där ute haft en fin helg med era familjer å vänner
kram på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pila

Tack själv Sandra för allt❤️ Din julklapp uppskattas jättemycket👍 bästa julen !!

2015-12-27 @ 13:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0