Ny vecka

Jobbhelgen blev kort denna gången
8-12 i lördags sen va den klar

Haha

Men kl 16.30 befann jag å Daniel oss på ekerum på Öland
Julbord med jobbet (några av jobbarkompisarna)

Blev tyvärr inte så många i år

Maten va supergod men besviken på dessertbordet 
Van vid sandsjöfors ju:)

Kl 23 va jag å 5 övriga dom enda som va kvar å de städade för fullt i matsalen så kände att de va dags å gå hem

De gjorde inget iof då jag va extremt mätt å uppsvälld av både cider å mat 
Trött va man väl oxå då ja gick upp kl 6 så skönt å somna tidigt 
Dock sov varken jag eller Daniel gott den natten!

Frukost kl 8 å sen smet vi hemåt igen

Helt klart ok kväll men hade varit kul me fler av kollegorna å sen lite mer ös på kvällens underhållning 

Igår va man seg hela dagen å man ville bara att de skulle bli kväll
Tror ja somnade kl 21 haha

Idag vaknade barnen på helt fel sida å de har gnällts å tjurats en massa 
Det blev iaf bättre efter middagen 

Tog oss ut en sväng i lekparken å fick lite frisk luft 
Kände vi alla behövde de






D jobbar eftermiddag så jag bad mamma komma inåt så ja kunde smita iväg å träna lite combat å cx:)

Jättesnällt att du kom:)

Nu ska ja läsa lite i buffé tidningen som kom idag från Ica! Tantvarning kanske men man får massa tips på recept mm där i:)

Ha de bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0