Borohallen

Ja de trodde ja inte när ja vaknade att ja skulle få göra min son så lycklig 

Då eftermiddagarna bli rätt lång å jag känner inte för å gå mellan soffan och hobbyrummet å spela bandy med Elias så tänkte ifall Cicci va hemma med barnen å ville leka
De stod redan klara å beredda på å åka till borohallen för å åka skridskor 

Så ja packade ihop frukt välling å allt de där å fick hämta hockeybagen i Daniels  bil på jobbet sen for vi iväg

Tuva va supersnäll å satt mest å kikade 

Lite fika blev de å sen började hon bli trött så när tiden va slut för allmän åkning så slocknade hon snabbt i bilen! 

Tusen tack för idag familjen bardh Marklund 





Kvällen avslutade med mera spelande i hobbyrummet lite god mat å så bad för oss alla 

Nu sover mina vackra barn å imon är ännu en dag med min familj och med vänner jag e lyckligt lottad över å få uppleva  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0