Mätning

Idag fick jag hjälp av Hanna med min mätning!

Insåg att jag faktiskt gjorde en någorlunda lika mätning på jobbet då vi hade invigning av butiken gör 5!!!!! År sedan! 

Vart tog dom åren vägen?

Nåja de va faktislt inte så jättestor skillnad på de som mättes då och idag förutom själva vikten då:/

Dagens mätning 

Mätningen för 5 år sedan

Nu e de bara å försöka få ner fett % å öka vikten i muskler!

Tusen tack för hjälpen idag Hanna!

Dagen startades av ett uppiggande bodypumppass 
45 minuter av de nya pAsset

Lite svårt å veta viktval på låtarna när man inte vet alls hur de e upplagda men de rann iaf svett om mig!

Bicepslåten va svårt å få maximal träning av men axellåten va en "mörda å krossa axlarna" låt!

Fy fan!

Men helt klart ett bra nytt pass! 

Benlåten hoppar man över då de e 45minuterspass så den kan inte uttala mej om ännu!

Kvällen spenderar vi i korsberga på kalas så ha en bra lördag allihopa

Imon lyfter flyget hem igen för mina föräldrar å syster! 

Har inte träffat mina föräldrar på över 5 veckor nu så de måste snart va dags för en dejt me dom! Å saknat min älskade syster ❤️ njut nu av de sista varma soltimmarna för här e de brrrrr-väder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0