Ingen inflamation

Idag ringde dom från reumatologen

De syndes inga förändringar alltså ingen inflamation eller plana kotor 

Jag mår juh iof mycke bättre nu när ja tränar å så men varför måste ja då äta medicin? 
För utan den får ja värken igen å då e de ju nått galet i ryggen?

Nåja nu blir de ett besök hos en sjukgymnast i Värnamo för å göra en dokumentation å sen kommer ja få lite övningar å så där
Blir de värre å medecinen inte hjälper ska ja kontakta min läkare igen!

Annars kommer vi följa upp sjukdomen (va fasen ja nu har för slags reumatism) genom en röntgen å provtagning varje år
De känns skönt å faktiskt kunna följa upp den 

Måste varit en chock för kroppen när ja helt slutade med medecinen i början å minskade massa när ja väl började med alvedonen å sen fick nog kroppen en käftsmäll efter graviditeten när hormonerna försvann 

Nåja! 
Jag vet att jag har haft ont å jag e inte den som klagar för minsta lilla! Å de lilla ja känner i ryggen just nu e inte ens å nämna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0