Min lilla flicka

I 2 dagar har hon inte varit sig själv
Hon gråter mer än hon ler å inget hjälper! Hon sover flera gånger om dagen så antagligen e de tänder som ska upp så de värker i munnen på henne eller e de en förkylning som känns jobbig för henne!

Hennes öron har ja varit å pillat i å bakom men reagerar inget på de så inte öroninflamation iaf
Borde väl ha pillat massa själv å skrikit mer när man tryckte bakom? 

Hoppas verkligen lilla Tuva får upp de där jobbiga tänderna snart så vi kan få vårt charmtroll tebax!

Annars har Daniel å jag fixat lyxmiddag idag 

Plankstek med fläskfilé 

Elias fick en minivariant som han iaf gillade köttet på:)



Kvällen spenderade vi med trevliga vänner å de blir ofta en massa skratt :)

Imon drar ja t Ullared me mina päron å syster 
Hoppas på massa fynd till barnen å såklart lite billiga kläder (snart samma summa där som på h&m) 

Ha en trevlig helg nu Mina vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0