Tuvas 1årsdag

Jaha då va hon redan 1 år

Dagen startade med förberedelser inför fotograferingen bästa Julia hjälpte mig me

Tårta skulle ordnas å de sista i "studion" skulle upp! Sketvädret satte ju stopp för min plan som va å va ute i trädgården men de blev bra iaf :)

Ett smakprov får ni här
Fotade lite med mobilen samtidigt 

Hon gillade visst inte å gegga när hon väl fick å hon verkade inte gilla tårtan heller haha

Elias åt mest av den sen haha

Tusen tack Julia för du tog dig tid å komma å samtidigt lära dig min kamera:) 

Du e en klippa

Efter att Daniel kom hem från jobbet blev de paketöppning
Som Elias längtade haha

Men han fick hjälpa till lite så han va nöjd iaf :)




På söndag blir hennes kalas å då hoppas vi på lite sol:)

Tack alla ni som smsat och skrivit på Facebook och instagram till henne
Ni e bäst 💜

Hon sover nu gott i sin EGNA säng
3:e natten hon faktiskt somnat i sin säng utan extrem panik! 
Vore skönt å vänja henne vid den sängen igen:)

Men visst e de allt mysigt å ha henne vid min sida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0