Badhuset

Idag smet familjen iväg till badhuset i Sävsjö

Tuva har börjat få lite vattenskräck märkte vi å va osäker i badkaret så de va på tiden att vi smet iväg å badade

Daniel e ledig på fredagar när han jobbar eftermiddag så passade bra
Att åka själv med båda går inte då Elias gärna hoppar i den djupa bassängen å vill lära sig simma så lite svårt å va ensam med båda

De va mysigt å Elias vågar nu hoppa själv i djupa bassängen men simma e de några gånger kvar på innan de sitter bra! Hundsim kan han iaf haha





Några timmar blev de iaf å väl hemma kände man sig seg å trött
Elias somnade en sväng å jag smet iväg å handlade lite till middagen

Eftermiddagen blev seg å jag kände jag va rastlös så de fick bli en omgång "kortleken" i hobbyrummet 
Elias hänger på bra i början men gav sen upp
Daniel va min PT
Inte personlig tränare utan plågsam tränare 
Haha men de blev ett litet pass å svettigt blev de 

Kvällen har kommit å ost å kex å ett glas vin e nu i magen å de ska kikas på "Gåsmamman" 

Imon vankas jobb men ser fram emot de :) efter jobbet komme jag hem till trevligt sällskap så de ska bli kul

Ha de bäst mina vänner 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0