Bakslag

Känner mej ganska ur Ballans när de gäller kosten

Igår kväll smet de ner godsaker å träningen jag planerade in hittade jag inte när ja väl kunde gjort den

Idag har kvällsmaten varit alldeles fel å allt för stor 

så rädd för att falla tillbaka till en grop å då måste jag klättra upp igen

Jag kände ju att jag hade en bra å stabil vardag med mycke mer glädje å harmoni 

Men att inte ha rutin på kosten å att mina träningspass blir färre än vanligt gör att jag får hjärnspöken å små snedsteg ger mej mer ångest å större besvikelse än vad de egentligen borde vara

Jag har försökt tänka ut vad som kan ligga bakom detta (för oftast ligger en oro bakom mina dippar)
Å de enda jag kan tänka mig är att jobbperioden närmar sig
Inskolning ska ske å 12 intervaller ska in på dagis hemsida inom en månad
Oron över att det ska bli massa krångel 

MEN jag vet att jag inte ska oroa mig för  det löser sig alltid och att några godsaker inte gör mig till den jag va förra hösten!

Tankarna måste jag försöka få bort 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0