Huvudvärk

Jag har turen att sällan lida av just de
Huvudvärk
Men idag slog den till på eftermiddagen å jag lider med er som ständigt går runt me de

Blä

Så även om förmiddagen bestod av mest mys lek å tv-tittande så känner ja mej helt slut ikväll

Efter Elias gympa blev de smarriga räkmackor å sen bums i säng med barnen å Daniel å jag har oxå legat framför tvn ikväll

Mina fotolampor kom idag :)
Jättesmodiga att frakta med sig 
Dock Trodde jag att de skulle vara lite skarpare ljus i dom men de blir säkert bra ändå

Nu vill jag fixa upp en gardinstång på väggen där nere å sen hitta några smidiga "golv" Golvet där nere e kallt å ful plastmatta vill ja inte ha så någon smidig vaxduk eller matta måste ja försöka hitta :)

Nehe sova va de

Kram kram 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp ett eller två paket snyggt laminatgolv o klicka ihop! Kan ju limma ihop eller sätta en ram lr liknande runt så d går o flytta på!

Svar: åh tack för tipset;)
Sandra jennerstrand

2015-11-19 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0