Jobbhelg

Jag har avklarat ännu en jobbhelg 

Spelet rullar på å visst kommer de stunder då jag blir osäker men lyckats lösa de mesta endå!

Så de känna bra

Blev bjuden på god middag i korsberga igår å sen spelade Elias å jag Bingolotto
Såååå nära till bingo på alla 3 spelen men nepp ingen vinst

Fått inloggning till mitt schema på internet där det sker ändringar å man får infon å där man kan byta å anmäla ledighet mm
Men just nu e ja helt vilsen i appen haha
Men så e de ju iof alltid 

Idag har jag varit hos tandläkarn
Elias fick följa med mig
Anledningen är att han har lite rädsla för tandläkarn så vill att han får se att även jag går dit

Å vet ni ?! Inte ett enda hål
Såå jäkla skönt
Såg ju hela föräldrapenningen försvinna å de behövs verkligen just nu när de e barnkalas å kalas å jul på ingång 

Tuvas prickar har vi oxå kollat upp idag på bvc
Å Eva tror mer på nått hon ätit å inte tål eller på en infektion men sålänge de inte e svinkoppor eller höstblåsor så e jag glad för behöver ju inte isolera oss :)

Blev en snabb cykeltur ut till sandlandet med barnen i eftermiddag oxå
Där finns en mysig plats för grillning

De har gjort de jättemysigt där med bänkar å grill 
Ska lätt bli en tur dit med familjen i vinter 





Kvällen spenderade vi i hobbyrummet å strax innan 19'kom syrran så vi körde combat ihop med barnen

Här är de dags för armhävningar å alla e redo! Tuva gick verkligen in för detta haha 

Lite svårt för min del å koncentrera mig då barnen ville ha lite uppmärksamhet men de känns bra att iaf fått göra nått i träningsväg

Sambon jobbar eftermiddag så de blir endast pump imon vid lunch

Kanske kan få smita iväg på söndagkväll me men de märks:)


Mitt mål då! Ner till 70kg
2.7kg ska alltså bort till 1 januari!
2.7!!!!! Visst klarar jag de?

Oooooja!





Kommentarer
Postat av: Pila

Klart du gör, du fixar ju allt syrran💕 kramar

Svar: 💜 jag ska kämpa å jag hoppas du kämpar med mej! Samma mål för fasen:)
Sandra jennerstrand

2015-11-02 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0