Burrrr

Idag har det varit en kylig dag
Startade med en trevlig stund på Kyrkis
Allt fler mammor tar kontakt med mig å de gör mig glad 

Blev lite spelade med Elias å bus med Tuva innan sångstunden
De e höjdpunkten, sen såklart fikat efteråt haha

Tuva gillar sångerna å Elias sjunger för fullt å Magnus han är toppen med barnen
Hjälper föräldrar med de minsta medans de hjälper deras större barn
Serverar mer saft om någon vill ha
Hjälper barnen å klä på sig vid hemgång å leker för fullt

Han e på rätt plats!!!

Sen blev de lite mat i magen innan sambon smet iväg till jobbet 
Barnen å jag tog en cykeltur ner till kyrkviken 

Där hittade Elias en kompis så de lekte en massa tillsammans å Tuva å jag tittade på alla fåren
Å va oxå med lite i leken
De e så himla fint där nere nu när vassen har blivit så där gul å löven har fallit


Ska nog försöka ta lite fina bilder på Tuva där snart men lite tråkigt å ta när hon e klädd i stora jackor å grejer
Hm får tänka på saken
Resten av eftermiddagen spenderades hemma hos Cicci med familj

Lekte en massa å barnen målade å fikade 

Tuva har bara sovit Max 10 minuter idag så måste säga att de va märkligt att hon orkar vara vaken till 19.30 idag 

Imon ska de bli lunchpump
ska bli kul men svanken å fogarna har värkt från å till ett par dagar nu
Ska nog vara försiktigt med vikter på benlåten imon så jag inte skadar mej helt å håller 

Nehe slut för idag 
Tack för idag 

💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0