Fler soltimmar tack

Fått så många fina kommentarer från vänner å bekanta ang mina bilder

(Motivet har ju såklart största betydelsen så kort kan ju bli vackra av naturliga själ😃)

Jag ställer gärna upp å hjälper mer men stör mig på att de e höst! Färgerna älskar jag men de e för få soltimmar för att jag ska kunna hinna 

Antingen jobbar sambon eller jobbar ni å efter 17 e de ju inte direkt något ljus för å fota utomhus

Å utomhus e de ju sjukt mycke roligare å finare att vara
(Lättare oxå för å va ärlig)

Men ja ska klämma in er så gott ja kan!

Annars idag har de blivit massage
Eller massage å massage
2 minuter hann vi med sen fick han utryckning! Han e nämligen deltidsbrandman å att han hade jouren va något ja redan visste men vad e risken lixom att just de 30 minuterna jag hade bokade skulle avbrytas haha

Men snabb som tusan va han
Slängde på mig en handduk 
Sa -akta dej ner för nu ligger du högt upp
Sen pang ut å på med kläderna å ut i bilen å drog iväg 

Haha men han va klar ganska snabbt men när han ringde hade jag redan kommit hem så bokade en ny tid nästa vecka

Känner mig Stum i svanken på nått vis
Strålande värk kommer å går men e ganska så söker på att de beror på allt för lite stretch efter pass där jag låtit rumpan jobba extremt mycke

Så får helt enkelt stretcha en del å hoppas de hjälper med massagen nästa vecka

Sugen på träna hårt igen

Eftermiddagen bjöd på en cykeltur med barnen å sen hockeyskola med Elias
Fullt ös med de gillar jag som lätt blir uttråkad :)

nu e de lite jobb i helgen å är bortbjudna på lördag kväll sen söndagen blir de en fotografering efter jobbet sen bara mys med familjen på kvällen
Låter väl som en bra helg tycker jag:)


Hoppas ni andra haft en trevlig dag i höstvädret

Kram på er 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0