Ruggig dag

Förmiddagen blev inte som planerad då min promenadkompis fick stå över 
Men de regnade idag så de va inte så lockande iaf

Men efter handling å fix på stan tog ja tag i hemmet

Sen kom fina mamma å syrran på besök
Tuva gillar att titta på mormors telefon :)

Bjöd dom på middag å när de åkt hem kände jag att jag bara va Tvungen å komma ut i friska luften annars skulle kvällen bli lång


Tog med mej Elias på cykeln å Tuva i vagnen å de va så skönt

Tur jag har barn som vill följa med ut :)

Försökt få Tuva att kissa på toan idag me icke 
Mest kul å sitta där (de e ju tur de)

Ikväll har bästa Julia hjälpt mig med en egen logga till mina foton 
Vill märka bilderna jag lägger ut här

Så sjukt nöjd


Tack snälla snälla Julia för hjälpen💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0