Ullared

Ja jisses va folk
Men vi hade ändå tur för igår hade dom rekord 
Så vi ska va glada iaf

Mest folk va de vid leksaksavdelnlngen å julprylar 

Så jag kan faktiskt säga att de gick bra iaf

Handlade för 3300:- å fick massa kläder till barnen å massa julklappar å leksaker till barnen

Tuva fick en söt liten docka hon pussade massa på när ja kom hem

Elias kompisar fyller år nu i höst så passade på å köpa presenter till dom oxå:)

Jag hittade de mesta jag va ute efter å känner att jag tog de ja gillade å snålade inte( lätt man ångrar sig när man väl åkt hem)

Så imon har ja å Göra med alla dessa lappar på kläderna å plocka i alla prylar :)

Sånt e kul:)

Tack för idag manma pappa å pila för en trevlig dag tillsammans 
❤️




Kommentarer
Postat av: Pila

Tack själv..:)
Önskar jag hade spelat in dig idag på morgonen, för prata det kan du:D

2015-10-11 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0