Virserum

Idag efter att jag lämnar av denna scheriffen på förskolan (hade halloweenfest idag)

Hämtade Tuva å jag upp pila å smet neråt virserum
Först hämtade jag nyklarna till jobbet (öppnar på lördag morgon)
Sen vidare hem snabbis till mamma för å lämna en sak å sen mot själva huvudmålet EMMELIE

Hon å hennes man har köpt ett nytt hus så idag fick jag se hur de såg ut:)
Där fanns mycke yta å bra planlösning å helt perfekt trädgård med skog bakom huset!

Helt klart ett bra köp

Emmelie är gravid i v 23 å nu har hon fått den tydliga fina magen:)

Blev såklart mycke prat om förlossning å hur jag upplevde mina båda

Förstår att förstföderskor oroar sig en massa om att de inte ska hinna in i tid å att de inte riktigt ska veta när de e krystvärkar å sånt men allt kommer lösa sig 

Jag e så sjukt avis på er som ska få vara med om detta magiska!

Å känslan av alla de där sparkarna å rörelserna i magen å inte ha en aning om hur han eller hon ser ut 

Nu längtar ja tills dessa småttingar ska få komma ut:)

Emmelie bjöd på smarrig fika å saft å kaffe 
Tuva va helt galen i saften:)



Mamma kom å kidnappade Tuva för å ta med henne till mormor 
Men klockan går ju alltid så fort när man e med Emmelie för har så mycke å prata om då vi så sällan ses

Hämtade upp Tuva å smet hemåt för å hämta Elias på dagis 

Eftermiddagen blev de lite vila för min del 
Tuva sov inte så mycke inatt 
Hon fick lite feber ikväll men antar de beror på alla de tänder som ploppar upp i underkäken 

För de dreglas massa oxå

Blev lite piggare nu ikväll men får se hur denna natten går

Kvällen combatpass gick otroligt bra
Tror de va de smarriga kakorna vi fick av Emmelie som gav mig den energin

Sen e de ju säkert oxå pga att jag hade mina 3 fighters me mig på passet :)

Grymt jobbat brudar

Nehe sova medans de e tyst i rummet jämte 

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0